close

我親愛的家人與朋友
我是如此的幸運可以在茫茫人海中認識你們
感謝你們讓我每天過得都很快樂
我愛妳們 永遠永遠
所以…..殺火雞吧!!!!!
我快餓死了,我要吃火雞肉飯!!!!!!

Dear family and friends,
I am so lucky and appreciated for meeting you.
Thank you for everything, makes me happy and pleasant.
Love you forever and ever.
So~let’s kill turkey!
I am so starving and I want to eat TURKEY-RICE now!!!!!!!!!

Happy Turkey Day~!
arrow
arrow
    全站熱搜

    diano 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()